Azért ma még elment a két utolsó csomag, így aki rajtuk keresztül várja rendelését: ne aggódjon, meglesz!
Nem ez volt az első konfliktus velük, és csak reméljük, hogy a kiszállítás zavartalan volt és csak az elszámolással volt immár sokadjára probléma... Nem részletezem, hogy mennyire zavaró, ha az utánvételes küldemény ellenértékére hat hetet kell várjak, de még mindig nem annyira bosszantó, mint amikor négy kicsi csomagot negyvenkétezer, azaz 42.000 Ft-ért szállítottak ki... - meglehetősen korlátozott kommunikáció mellett (írjak e-mailt, mert mást nem lehet - de úgysem jön válasz)
Sajnálom, mert sok megrendelőnek ez azt jelentette, hogy az utcájában átveheti, olcsóbban, mintha házhoz kérné... és azoknak a kisvállalkozásoknak egy pici, de mégis valamennyi támogatást jelent, hogy igénybe vettük - eddig!
A FoxPost nagy hibája, hogy az online visszajelzése lassabb, mint a kiszállítás - de automatában másnap általában ott van a csomag - így jelenleg ők maradnak a partnereink!
Bármi észrevételetek - vagy akár igényetek - van, nyugodtan írjatok, ha tudok tenni érte, akkor meglesz! :-)
Mosolyokban dúskáló, festékekben és színekben gazdag nyarat kívánok mindenkinek!
Pá, Packeta!

Sajnos a kiszámíthatatlan szolgáltatás miatt egyel kevesebb lett a szállításban résztvevő partnerek száma: mostantól nincs többé nálunk Packeta!